Spending money

Igår styrde vi (HELA familjen) mot IKEA för att köpa grejer till mitt nya boende och det blev en hel del :) Men det är ju inte varje dag man flyttar hemifrån, så det gjorde inte så himla mycket att det gick på nästan 3000 kr...
Sprang (nästan bokstavligen) in på Marieberg en halvtimme innan stängning och hann in på tre affärer, men det gick smidigt för jag visste precis vad jag skulle ha!

Så nu blir det köpstopp ett tag, men får en ganska fet lön den 25e, så då kanske det blir lite mer shopping :@ ^^

Hur mycket får man plats med på 20 kvm?

Kommentarer
Malin S.

Jag har 22 kvadrat och man får plats med ganska mycket kan jag säga! Mycket mer än i mitt lilla rum här hemma i alla fall :)

2010-08-08 @ 11:30:14
URL: http://relativt.blogg.se/
Malin S.

Såg precis din kommentar på min blogg nu också! Ja, jag är skriven nere i Norrköping. Det är smidigast så man får sin post dit, kan gå till doktorn där och så måste man vara skriven på den adress man söker bostadsbidrag för (vilket du borde göra, jag får 800kr extra i månaden). Det är bara att fråga om det är något mer du undrar :)

2010-08-08 @ 11:33:45
URL: http://relativt.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0