Ännu ett år har kommit till sitt slut!

Tänkte dra en kort resumé av mitt 2010!

Under våren läste jag klart basåret i Örebro, samtidigt som jag fick massa timmar på Lindex i Örebro. Sommaren kom och jag var ledig hela juni och då tog jag mig i kragen och bokade uppkörning och tillslut fick även jag körkort! :D
Jobbade resten av sommaren, så det vart inte mycket timmar i solen för mig, men pengarna var välbehövliga!
I augusti flyttade jag ner till Linköping för att påbörja en tre år lång utbildning. Efter bara några veckor kände jag att jag verkligen hade hamnat rätt. Både med staden och utbildningen. Det är nog bland det bästa och roligaste jag har gjort. Är omgiven av så många roliga och underbara personer, det är tack vare er som jag trivs så bra!
Hösten har bara flugit förbi, fullproppad med massa kravaller, fulvin och labbar! Haha ;)

2011 kommer bli ett år med mycket plugg, men även ännu mer roligheter med de bästa! Ska flytta till en egen lägenhet i mars och med tanke på att många andra också flyttar blir det många inflyttningsfester ;)
Jag hoppas att jag och Jennifer kommer iväg på Metaltown eller någon annan festival under sommaren, att jag får ett sommarjobb med lagom många veckor, så att jag för en gångs skull kan få lite ledighet med mycket sol!  

Stor kram på alla mina vänner och ett riktigt gott nytt år!
Tillsammans gör vi 2011 superbra!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0