Bad Romance

Tenta igår, känner mig säker på 8 poäng, vilket är det som krävs för godkänt, så jag hoppas jag får några mer poäng :)
Skulle åka hem med elvatåget så jag kunde få skjuts hem av mamma som skulle hem på lunchen, men inte blev det så!
Tåget var först försenat en havtimme, sen när vi väl har kommit iväg så stannar vi typ en kilometer från stationen på grund av växelfel. Men då skulle vi åka över Frövi, men bara vänta på 4 tåg först.
Halv ett var jag i Arboga och då fick jag gå hem i det här jävla snöovädret. En timme tog det..

Gjorde iallafall jättegod köttfärssås när jag kom hem, med chili och vitlöks- tomatpuré, mums!
Efter det tog jag det bara lugnt hela eftermiddagen och kvällen, skönt för en gångs skull.

Nu har precis gjort mig iordning, med smink och kläder. Saknas bara frukost med ägg och mackor :) Kommer behövas, för idag har jag två föreläsningar 13-17!

Är det bara jag som tycker att introt till Lady Gagas Bad Romance låter som BWO?

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0