Pengar rullar in som de ska, det går bra nu!

Nyss ringde den nya butikschefen på Lindex i Örebro och som det lät kommer jag fortsätta jobba extra där under våren, skitkul :) Fick ca 5 tider på en gång, så bra att veta att man kommer få lite extra cash! Kommer behövas, för måste införskaffa mig en ny mobil snarast och igår såg jag en skitsnygg klocka (röd självklart), som jag verkligen vill ha! Men den ligger inte i den billiga prisklassen, men räcker med att jag jobbar en hel söndag så har jag råd med den :)
Ska även köpa en ny vårjacka imorgon på jobbet, så bra med personalrabatt!
Kommer även ett litet paket till mig i början på nästa vecka, så nu kan jag äntligen njuta av bärbar musik igen - med ett par väl fungerande hörlurar!



Idag har vart en lång dag, så nu ska jag städa lite, sen käka med familjen innan jag åker till Sabina och chillar framför Let's Dance!

Puss på dagen!
Förutom sega föreläsningar med Farbror Melker och Hectór Elizondo, som jag trodde var samma person som Anthony Hopkins! Internskämt inom klassen.. :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0