Livet är en dans på rosor

men det är en dans med svåra steg

Vaknade klockan 6 av ännu en natt med konstiga drömmar. Blir galen på dom! Var också skithungrig när jag vaknade, men skulle inte gå upp förrän klockan 7. Somnade om tillslut och när jag väl vaknade ville jag bara ligga kvar under det varma täcket. Vilket jag kunde ha gjort, eftersom jag fortfarande är hemma. Skippar Örebro idag, eftersom det var stor chans att vår första föreläsning blev inställd p.g.a. att föreläsaren kunde bli insnöad i sitt hus i skogen. Den andra föreläsningen skulle jag ha blivit försenad till, eftersom tåget jag skulle ha tagit är nästan en timme försenat.

Så blir att plugga lite hemma idag, inte mig emot :)

Jag som verkligen inte är en sportintresserad tjej, har tittat ovanligt mycket på OS och tycker faktiskt det är riktigt intressant. Det blir ju spännande så fort det är en svensk med och vi har redan tagit tre medaljer, så det gör det hela mycket roligare. En stor eloge till Anja Pärson som efter störtloppskraschen tog brons i superkombiantion igår! Visar på en stor envishet och vinnarskalle, det är vekligen starkt!

Förutom skidor tycker jag curling är kul att titta på, vi har ju ganska duktiga svenskar där med, iallafall Anette Norberg och hennes tjejer :)

Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Ah okey, vad skönt! Men vad hade du tänkt göra efter då? :) Jooo med mig är det bra, jobbet rullar på och nu ska jag faktiskt flytta till V-ås :P

2010-02-19 @ 20:25:32
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0