Nu räcker det!

Den här helgen har jag verkligen bara tagit det lugnt. I fredags kollade vi på The Ugly Truth, riktigt bra! Igår hann jag med att se musikalen Hair på eftermiddagen och Slumdog Millionare på kvällen, också två bra filmer. Efter filmen igår kopplade vi över till OS där vi såg det spännande upploppet på herrarnas 2x15 km skidor. Sverige tog både guld och brons, riktigt riktigt kul!

Att hålla sig inne var man nästan tvingad till i det förskräckliga ovädret som yrde omkring igår. Var meningen att jag skulle jobba i Örebro, men med tanke på att tågen med sannolikhet inte skulle gå som de skulle, så ringde jag och avsade min tid.
Som det ser ut just nu är tågen minst en timme försenade, så det ser inte så lovande ut för morgondagen. Skulle kunna hoppa över en eller två föreläsningar, men imorgon har jag en labb och några timmar på Lindex (även 5 timmar på tisdag) så vill helst inte stanna hemma. Men vad ska jag göra? Utan körkort och bil har jag inte så mycket till val..


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0