Årsresumé 2009

Tänkte visa lite hur mitt år såg ut. En bild för varje månad. Var inte det händelserikaste året precis..





Januari:
Praktik på Skogiganten hela januari, skönt att slippa skolan!
Februari: Kom tillbaka till skolan, skolarbeten och 100- dagarsfesten med brudarna :)
Mars:
Förutom skolarbeten så hände inte så mycket
April: Våren kom och jag fick extrajobb på Lindex
Maj: Studentbal
Juni: Studenten!!!
Juli: Hard Work Work! Muntrade upp mig med lite välförtjänt Ben & Jerry's
Augusti: Min farbror gifte sig på medeltidsdagarna och jag var fotograf :)
September: Jag började på universitetet, fick ett nytt fotouppdrag (handboll)
Oktober: Fyllde 19, fick en blixt och köpte mig ett nytt objektiv
November: Plugg, plugg, plugg!
December: Plugg i massor, fick massa timmar på Lindex Örebro, snön kom och vi fick en vit jul!

Det var väl ungefär det. Hoppas 2010 blir lite roligare :)

Kommentarer
Malin

Hej! Vad kul att du vill kolla! På lördag är det öppning av utställningen mellan 12 och 15 :)

2010-01-06 @ 15:53:56
URL: http://relativt.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0