Smidigt

Precis just nu skulle jag egentligen ha setat på tåget hem till Arboga, men på förmiddagen hade jag labb som tog 2 timmar (och inte 4 timmar, som var schemalagt), så jag och Emelie gjorde uppgifterna på en gång och sen käkade vi så vi kunde gå hem. Så vi gick en sväng på stan medan jag väntade på nästa tåg som gick 12.56. Det är halva reapriset på Åhléns och jag hittade en söt liten blus för 75 kr.  Ska väl kanske hoppa in där och på lite andra ställen och titta mer på torsdag innan föreläsningarna, lika bra att passa på! Vill helst in på inredningsaffärer som Indiska & Village.

Eftersom jag slutade typ 3 timmar tidigare så fick jag gå hem, annars var det tänkt att jag skulle ha åkt med pappa. Och direkt när jag kom hem så tog jag ut hundarna på en promenad, så det har säkert blivit 5 km alltsomallt idag :)

Vem fan bromsar när man cyklar i en snöig nedförsbacke? Jag tydligen. Übersmart!
Ont på rumpan ja!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0