Tonight I Wanna Cry

Torsdag idag, var jobbigare än vanligt att gå upp och ändå skulle jag inte gå upp förrän kl 8.
Nu är jag nästan klar, ska bara slänga på lite mascara. 10.41 går tåget och hoppas det är i tid för SJ's hemsida verkar inte funka som den ska.

Idag har jag både Kemi och Fysik, kommer bli lite jobbigt, eftersom det är så sent. Går till fem, sen ska jag käka lite, åka hem till Arboga och gå direkt till Engelbrektsskolan och träna Step- Up :) Ska bli skönt att röra lite på sig. Men är inte hemma förrän halv nio ikväll och då blir det duschen och sen raka vägen i säng!


Life is never fair
Rest In Peace


Kommentarer
Erika

Vad gör du på lördag? :D ska vi ha en myskväll du jag ocg sabina? :D

2010-01-21 @ 10:36:37
URL: http://teenagedirtbagbaby.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0