Tummen upp för kollektivtrafiken?

Ska snart packa ner matlådan och åka till skolan. Sitter och tittar på SJ's hemsida om tåget är försenat, vilket det inte är just nu men kommer med 98% sannolikhet att bli om jag känner SJ rätt. Tror sj.se är den mest besökta sidan på min dator den senaste månaden, lika bra att vara förberedd ifall tåget är kraftigt (som de själva kallar det) försenat eller tillochmed inställt.

Sen läste jag i tidningen att Örebro har haft problem med sina biogasbussar nu när det är så kallt, jippi. Kommer väl ta evigheter att komma till skolan. Varför kan de inte ligga närmre stan för?!

Ska kila nu, kommer väl vara död när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0