Vad som komma skall

Ny vecka igen, men nu börjar jobbtimmarna bli lite mindre. Skönt på ett sätt, då kan man ladda upp lite inför skolan. Igår packade jag ihop två kartonger med lite ljuslyktor, sängkläder, skrivblock och lite annat smått. Eftersom det är en bit till Linköping och vi (jag) ska slippa åka framochtillbaka flera gånger, så får mamma och pappa åka och hämta nyckeln nästa vecka medans jag jobbar, snälla föräldrar jag har :D
De tar även med lite saker och tittar vad som finns i rummet och vilket skick det är i. Har pappa lust så kanske jag åker ner på helgen med mer saker, eller så väntar jag till helgen efter, då jag flyttar på riktigt!

Men det kommer blir lite tajt på slutet, jobbar sent på fredagen, på lördagen ska vi antagligen käka med mormor som fyller, när jag fortfarande är hemma, på söndagen skulle jag egentligen ha jobbat men måste byta med någon, för måste åka ner då, börjar redan på tisdagen..

Hoppas det mobila bredbandet jag får sen funkar bättre än vad mitt internet gör nu (om det inte är nu min dator som är seg) blir galen när det bara kopplar ifrån!

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning, hejdå!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0