Final exam

Sista tentan imorgon :) Skönt att vara klar med basåret, om jag nu klarar denna tenta. Men får jag omtenta gör det egentligen inte så mycket, behöver inte kursen. Det tråkiga mitt i allt är att jag är påväg att bli sjuk, peppar peppar. Klassfest imorgon, får se hur jag gör. Blir sista gången jag ser de flesta, känns lite tråkigt, man har ju lärt känna varandra ganska bra under detta år.

Förutom det finns andra anledningar till att det inte passar att vara sjuk just nu. Min morbror fyller 50 år & hans dotter 10 år imorgon, så blir kalas/fest på lördag och nästa vecka har jag lite planerat som inte kan missas!

Nu ska jag duscha, sen sängen. Sista gången jag ställer alarmet på 5.30 på ett riktigt bra tag :D


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0