Ge blod, ge liv!

Lämna aldrig blod på tom mage. Fyfan vad dåligt jag ha mått idag, yr & svimfärdig, höll knappt på att komma hem..
Jag borde väl ha kunnat räkna ut själv att jag skulle ha ätit något innan jag åkte dit, men kan inte äta så tidigt på morgonen och tyckte det var bäst att åka då, så jag hade det gjort liksom och innan det vart massa kö. Men jag överlevde och nu mår jag lite bättre, har bara huvudvärk till följd av allmän vätskebrist.

Men om man bortser från mitt lilla misstag, så tycker jag alla som kan ska lämna blod! Det finns ju liksom inga nackdelar med det! Det kan i värsta fall vara du som ligger där och själv behöver blod! Då är du glad att någon annan har gjort en god gärning! Gör likadant du med! Bor du i Arboga kan du git imorgon och "anmäla dig", blodbussen står utanför vårdcentralen!

Kommentarer
Malin

haha ska jag lämna blod svimmar jag väl :P tokrädd för sånt där äckligt som sticks i armarna..

2010-06-23 @ 08:47:24
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0