Hot

Jag har inte alls vart på topp de senaste dagarna, i tisdags var jag matt efter "blodtömmningen" haha, igår var det nog dels det och att det har varit varmt och jag dricker för dåligt. På kvällen frös jag så jag det kändes som jag hade feber, men sen inatt/idag har det vart ännu varmare tyckte jag. Det värsta som finns är att sova när det är typ 30 grader i rummet.
Tog en dusch när jag vaknade, vart väl lite bättre, men man vill egentligen bara ligga i en pool och svalka sig hela dagen. Men det får bli en annan dag för i eftermiddag ska jag jobba, så det får bli tunna kläder, för det brukar vara ganska varmt där..

Ska försöka mig på en promenad med hundarna nu!

Kommentarer
Malin

sv: pierca sig var inga problem, dock vet jag inte om jag skulle göra om det idag.. har blivit mer sprut och nål rädd på senaste tiden :P hade en dålig sköterska som tog blodprov i armen på mig och jag trodde jag skulle dö så jag har blivit lite skrämd.. haha

2010-06-24 @ 11:39:04
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0