July

Då var det redan juli då :) 
Har jobbat/jobbar nästan hela veckan, fast bara några timmar om dagen, ska på't igen imorgon, från kl 9 ska jag galga massa kläder på lagret, huuuur mycket som helst, men jag klagar inte, skönt att göra något och jag vill ha pengar, så jag jobbar gärna :)
Imorgon kväll ska jag se Sex and the City 2 med mamma :)

Gick asbra att köra helt själv idag, men har inte riktigt fattat att jag har körkort och att jag får köra helt själv, haha! Men kommer ju köra fram och tillbaka till Köping hela sommaren så jag vänjer mig nog och jag hinner tröttna på vägen =P Får väl variera motorväg med landsväg genom valskog ^^

Nu måste jag sova, klockan står på 7.30. Godnatt!

Kommentarer
Malin

sv: jo men även det är ju jobbigt.. man vill ju bara hem när man varit i skolan typ. och då är det garanterat så att dansen är dom dagar som man inte är i skolan, eftersom jag inte är där varje dag:P

2010-07-01 @ 08:31:08
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0