Sommaren rullar på i sakta mak

Imorse gick jag upp tidigt för att jag skulle haft uppkörning kl 10:45 i Eskilstuna, men precis innan jag ska åka så ringer de och säger att de är sjuka så det vart inget, typiskt! Men fick en ny tid på en gång, det var snällt av dom :)
Så jag nörda sims ett par timmar sen drog jag till gymmet. Tittade förbi nya Ica på vägen hem, lite krånglig butik, hyllor kors och tvärs. Förhoppningsvis kanske man hittar lite mer därinne, t.ex. hårfärg, den nyansen jag ska ha är alltid slut, även om jag har olika.

Nu ska jag slå på chill-listan på iPoden och lägga mig på "spikmattan". Brukar inte tro på sånt annars, men tycker det känns lite bättre i ryggen efteråt och bara man tror kanske det funkar? ^^


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0