God morgon

Haft ganska så fullt upp denna vecka, som avslutades med jobb. Vilket resulterade i att jag slockande i soffan kl 21!

Nu ska jag bara njuta av att det är helg och inte plugga nånting, för det hinner jag göra måndag & tisdag när jag inte har några förelsäningar eller labbar.
Kl 14 ska jag befinna mig i Vasahallen för att fota både lagfoto och matchbilder på handbollsdamerna, jag börjar bli lite nervös. Har ju aldrig tagit något lagfoto förut.

Ikväll ska vi väl kika på finalen av melodifestivalen, så man iallafall vet vem som representerar oss i Oslo i maj. Jag tycker det skulle vara kul om Anna Bergendahl eller Salem Al Fakir gick vidare :)

Nu ska jag ta och göra något åt mitt utseende,
nackdelen med Osis Dust It är att håret står åt alla håll när man vaknar..

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0