Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel

Att kunna cykla till tåget i bara en tröja & lyssna på Lars Winnerbäcks liveinspelningar, det är riktig sommarkänsla! Jag saknar så de somrarna med mina bästa vänner och livet lekte! Men saker förändras, så är det alltid.
Jag måste se till att jag kan se Winnerbäck i sommar, för bättre kan det inte bli!
Så vill någon följa med? :)

Tentorna närmar med stormsteg, men råpluggar jag? Nej! Varvar fysikuppgifterna med One Tree Hill, fick nämligen de 5 första säsongerna hem till mig i måndags, så har lyckats beta av 4 skivor på säsong 1.
Men jag har faktiskt bara ett kapitel kvar på fysiken, sen väntar kemin, men den behöver jag egentligen inte, så den är inte lika viktig, nog för att det vore skönt att ha gjort klart kursen när man ändå har setat på alla dessa föreläsningar.

Skönt att slippa tänka på tentor i tre månader!

over&out!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0