Study Sunday

Tanken var att jag och Jennifer skulle skriva klart labbrapporten idag, men båda var väl lite halvt söndags-sega, så vi kom typ ingen vart.
Men jag har lyckats göra en del kemiuppgifter och även matte. Tentorna börjar närma sig!
Tänkte gå igenom en gammal dugga sen får det vara nog för idag! Kommer inte så mycket längre utan hjälp heller.

Förresten så var ju min familj och hälsade på igår :) Det första som händer är att en kille raggar på min syster haha! Väldigt ovanligt ;)
Anyway, vi käkade kinabuffé ute på IKANO-huset och kikade i lite affärer, sen åkte vi hem till mitt lilla place och fikade och umgicks. Med sig hade de min nya cykel och en tv-möbel, så nu ser det lite bättre ut i mitt rum.

Varför har de slutat sända bra serier på söndagar? Vill se Bones eller Miami Medical, inte nå töntigt ensam mamma söker. Går bara skitprogram, rika fruar här och där. Tacka vet jag Idol!

Kommentarer
isabell

han var ju sjukt snygg!! :D :O

2010-09-12 @ 21:36:02

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0