Jag skulle kunna sova i 100 år

God Morgon

Jag är tröttare än tröttast! Den helgen har blivit helt fel. Ute i fredags och ute i lördags, sent i säng och skapligt tidigt upp. Sent i säng igår med, så vet inte hur jag ska orka med den här killerdagen. Föreläsning 9-12, labb 13-17, vårmöte med sektionen 17-...?
Egentligen skulle jag har vart på skolan till kl 8 för att söka lite info i bibblan, men hoppas på att det jag redan har hittat är rätt eller att någon mer i min projektgrupp har tänkt till lite och också sökt information.

Som en bra start på denna underbara dag så får jag äta mackor utan pålägg bara för att jag var lat och inte orkade gå och handla igår. Sen är min mage som den är också.. Fast det är ju vardag numera, but why?

Om jag tyckte denna helg var jobbig, hur ska det bli nästa helg? En tredagars, med alkohol denna gång också.. ;) Hehe, är nog inte så farligt som det låter. Har kommit fram till att jag knappt behöver köpa någon alkohol själv, så blir ganska lugnt!

Ciao!

Kommentarer
Malin S.

Jag vet vad du menar om man säger så! Städ, disk och typ duscha hinner man inte ens med!

2011-04-04 @ 17:35:57
URL: http://relativt.blogg.se/
Malin S.

Nej, jag var tyvärr inte där. Jag hade jättegärna velat gå för det var grymt kul förra året, men de flesta av mina kompisar är i väg på praktik så det var ingen mer som kunde gå :( Var du där?

2011-04-05 @ 13:00:35
URL: http://relativt.blogg.se/
Malin S.

Vad kul! Vi i LinTek försöker ju jobba för att det ska hända lite saker här i Norrköping och att folk från Linköping ska komma hit och inte bara tvärt om. I lördags var det ju Twisterallen och då kom det en del folk från Linköping vad jag har hört :)



Ja, jag ska försöka få med mig lite folk på UK, det vore skitkul! Då kanske vi ses! :D

2011-04-06 @ 19:00:44
URL: http://relativt.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0