Chill

God kväll!
Denna helg har varit helt okej! Provade på Zumba för första gången igår och det var ganska kul! Sen vart det hem och ta en tupplur innan kvällens party! Guacamole, vin och melodifestivalen hos anna och emma i klassen, innan vi drog till kårallen! Roligt, men mycket folk. Såg Tove Styrke och hon såg ut som jag vet inte vad, slänger upp en bild så får ni se själva.. 
Sen tror jag det spårade för en del, det var öl överallt, så jävla onödigt! Till och med jag vart sur och irriterad på dom!

Idag har det blivit bakis-seg-mys för hela slanten! Med tanke på att man inte ramlade innanför dörren förrän halv 5 imorse, så har det blivit några timmars sömn på dagen. Sedan avslutades kvällen med fläskfilé, klyftpotatis och kladdkaka :)

STORT MINUS är att jag har blivit förkyld :( Så denna vecka blir det ingen träning, men desto mer plugg! Ska gå på sektionsmöte och examinatorsmöten i veckan också. Så nu är det fokus som gäller!


Kommentarer
Malin

sv: haha okej lät inte speciellt gott det heller ;) tänkte om det fanns något annat än sylt :D

2011-02-08 @ 09:20:53
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0