But something felt so wrong here, So I prayed I could breakaway

Jag hatar drömmar som är så konstiga att man bara börjar fundera ännu mer på saker och ting...
Men tankarna kanske försvinner lika snabbt som man glömmer bort vad drömmen handlade om?

Idag ska jag se Änglagård - tredje gången gillt med mamma och mormor, mysigt :)
Eftersom pappa ska jobba i norrköping imorgon är han så snäll att ha tar vägen förbi linköping så han kan ta med lite av mina saker tillbaka, så slipper jag släpa allt på tåget! Så jag måste packa ihop allt idag!
Längtar till den 13 januari, då jag åker tillbaka :) Hur skönt det än är att vara hemma hos mamma & pappa i arboga, är jag mer hemma i linköping.

Får förhoppningsvis träffa Jennifer på onsdag, känns konstigt att inte träffa henne på över två veckor när man är van att träffas varje dag :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0