I'm back in town!

Åkte tillbaka till Linköping i torsdags och tillslut, efter 4,5 timmars restid var jag framme. Det brukar ta drygt 2 timmar att åka, men fick åka ersättningsbuss från Arboga till Eskilstuna, så då hann jag inte med mitt tåg. Fick vänta 45 min, sen tog jag tåget till Norrköping och därifrån tog jag pendeln till Linköping. Schysst av SJ att boka om mig den krångliga vägen helt gratis!
Har sedan dess inte gjort många knop. Mös och kolla på film hela torsdagskvällen, gårdagen och halva dagen idag :D Man får passa på när man fortfarande är ledig! Men det resulterade dock i en ond rygg..

Men man kan ju inte slappa hela tiden, så jag började rensa min golvbrunn i duschen, för det verkligen STINKER avlopp på toaletten :(
Sen har jag gjort matlådor för en hel vecka, bra början :)

Resten av kvällen blir också lugn, festerna får börja när skolan börjar ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0