Start all over

Såhär såg det ut i mitt rum när vi precis hade flyttat i mars 2008. Älskar den fondväggen :)



Idag har jag packat ner ytterliggare lite saker från detta rum, som ska packas upp i min nya lägenhet i mars, tre år efter jag packade upp det sist ^^ Då ska äntligen alla kökssaker jag har samlat på mig under åren få packas upp och användas, känns som att det är då jag flyttar hemifrån på riktigt. Ska bli så skönt med ett eget kök, ni som inte har bott i korridor vet inte hur äckligt det kan vara i det gemensamma köket, usch alltså! Då ska jag bli bättre på att laga mat, hemagjord pizza, gratänger och KLADDKAKA! Hehe ;)

Kommer nog bli många besök på IKEA under våren, såg även att det finns massa andra roliga inredningsbutiker ute på Tornby, som ex. Chilli & RumInteriör :) Det första jag måste köpa är ett bord & stolar. Vet redan vilket bord jag vill ha, men stolar har jag ingen aning, alla är ju så j*vla dyra. 500 spänn för EN stol?!? Inte för min plånbok iaf!

Kommentarer
Malin

jysk brukar ha utförsäljning på stolar så att dom iaf kostar 350 kr styck ;) haha

2011-01-09 @ 15:37:33
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0