För dig ska jag, göra det tusen gånger om

Nu har jag bott en vecka i nya lägenheten, det är så himla skönt med eget kök. Fast nackdelen är att berget med disk växer väldigt fort, jag förstår inte hur det går till?!

I fredags kom Issa hit och då vart det semlefika med Jennifer, hennes syster Jessica och Almedina, sen åkte vi och handlade massa mat!
Igår kollade vi på Suntrip- tävlingen, gick en sväng på IKANO-huset & IKEA :) Sen blev det party all night long! Var ju tvungen att visa syrran en riktig helvkäll på Kårallen. Fast hon klarade det mesta på egen hand, hon och Jessica fann varandra ganska snabbt, så de höll ihop hela kvällen!

Idag blir det bara slapp och ikväll ska vi äta kyckling, kroketter och aioli, mums!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0