För trots all tomhet, trots det timglas som sliter i oss, så ska vi hitta en väg ändå

Två gånger per termin får man känna på att man är student på riktigt. Tenta-perioderna tar upp all ens tid. Jag har inte ens hunnit diska eller tvätta.. Tur att man bor själv, så någon annan slipper se röran ^^ Fast kanske skulle ha bott med någon, som kunde ta hand om allt det där istället!

Igår satt jag i skolan tills klockan var nästan sju på kvällen, duktigt! Sen vart det en spontanmiddag på [hg] med Dan, Erika & Stefan :)
Idag kommer jag spendera ännu fler timmar i vårt kära grupprum med Almedina (som är duktig och redan är där), Jennifer och Gabriella :)
JAG SKA KLARA DEN DÄR JÄVLA LINJÄR ALGEBRA-TENTAN, SÅ ÄR DET BARA!

Har även lite andra saker inplanerade denna helg, som inte rör skolan. Måste få lite avbrott från tentaplugget, men känns som att det blev för många sådana planer.
Bugga ikväll, paj-knytis imorgon, bio på måndag!
Men jag hade ändå inte tänkt plugga kl 21 ikväll eller på måndagkväll, för det jag inte kan då, kan jag inte på tisdag kl 8 heller.

Nehepp, mot C-huset!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0