Tankspridd


Rubriken tyckte jag passade in på bilden. Man kan säga att alla de där "stråna" som går ut är olika tankar, på olika håll.

Sitter och njuter på myspace. Tänk så mycket bra musik det görs, fast alla artister inte är lika uppmärksammade. Det finns ett band som heter Catherine, som har både roliga videoklipp och bra musik :)
Ett band där de är så himla sköna är Napoleon :) Man blir bara så glad av deras musik, iaf jag när jag tänker tillbaka på sommaren -06, när jag upptäckte dom. De förmedlade verkligen GLÄDJE på scen!

Nu är det bäst jag går och sover, så jag orkar upp näst sista dagen på praktiken.

puss!

Kommentarer
Nene

fin bild!

2009-02-07 @ 22:14:29
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0