Movietime again

Denna helg var det vår tur att visa Män som hatar kvinnor. Söndagsvisningen betydde fullsatt, alltid lika kul. Jag tror alla tyckte filmen var värd pengarna, för den var verkligen skitbra. Ungefär vad jag hade förväntat mig och vad jag kom ihåg av boken. Var en del i slutet de inte visade så mycket, men den hade inte så mycket med huvudstoryn att göra. Att den var 2 tim och 25 min kändes knappt, det krävdes liksom till en sån story.

Nu ska jag packa ihop lite smink tills imorgon, måste ju vara fräsch när man ska jobba. Hinner inte ens hem emellan, så det blir en lång dag imorgon. 12 timmar hemifrån, jag kommer vara i full gång hela tiden. Kommer väl stupa i säng imorgon kväll. Men det är det värt!

Kommentarer
m

hur stor biosalong har ni i arboga? :D

2009-03-30 @ 15:33:24
m

hehe då är det ju ganska lagom :D

2009-03-31 @ 08:39:34

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0