report from school

Just nu har jag psykologi, men har gjort klart uppgiften så sitter bara och vänta på att lektionen slutar. Sen har jag redovisning på naturen, kan nästan allt utantill förutom ett stycke som verkligen inte vill fastna, så jag får väll kolla lite i mina papper. Ganska skönt att vi bara är typ 5 st iallafall.

Idag kom våra studentkläder, hoppas verkligen mjukisbyxorna jag beställde passar i storleken :)

När jag kommer hem ska jag fota klart de sista sakerna tills imorgon, laga mat och sen bara slappa (är ju Bygglov och House på tv). Men kommer man hem vid fem hinner man inte så mycket mer.

Kommentarer
Malin

jaa det gör de. tar upp till 7-8 arbetsdagar.

2009-03-10 @ 17:27:25
URL: http://[email protected]

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0