Vissa saker blir man inte glad av

Börjar seriöst bli trött på min dator. Idag kunde jag återigen inte logga in på mitt konto, så fick logga in på ett gästkonto och då har nästan alla inställning försvunnit. Som tur var så hittade jag mina internetfavoriter, dokument och bilder i en mapp på C: fast inte där de ska vara normalt.

Annars har dagen rullat på i vanlig ordning, vi hade rektorn Maija på psykologin och hon var jättebra som lärare. Jag hade fått uppfattning om att hon var ganska sträng och hård, visserligen är hon det om man jämför med våra andra lärare, men inget överdrivet.
Imorgon ska jag ut till Tuna Park efter skolan och kolla lite på studentklänningar + ett par svarta jeansleggins.

Ikväll blir det house och chokladmousse som jag ska vispa iordning nu!

See you.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0