Onsdag

Idag har jag mest tagit det lugnt. Skrev lite på samhällskunskapen på förmiddagen sen vid två kom Sabina hit. Vi skulle provsminka lite inför balen och kolla håret till studenten. Ska bli kul att få uppleva bal & student tillsammans med henne :) Vi har ju i princip pratat om det sen första dagen i ettan.

Imorgon måste jag skriva klart samhällen och fördjupningen i arbetsmiljö och säkerhet, orkar inte. Men kommer säkert ångra mig sen att jag inte orkade mer än G. Räcker med ett G i trean tycker jag.

På fredag blir det jobb all day long. Cash!

Jag hatar att vara förkyld, speciellt nu, det förstör vissa saker. Men det börjar bli lite bättre iallafall.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0