About you now

Snodde listan från Malin. Tänkte att de kunde vara kul för de läsare jag har att veta lite om mig. (Men antar att de som läser redan känner mig). Anyway, here it comes!

PERSONLIGT:

Fullständiga namn?Elin Katarina Elisabeth Albihn
Födelsedatum? –
5 oktober 1990
Hårfärg?
- Rödbrun
Ögonfärg? -
Blå
Längd? -
1.58
Skostorlek?
- 36/37
Civilstånd?
- Singel
Humör? - Trött

KÄRLEK:
Har du ett förhållande just nu?
- Nej
Vad heter isåfall din pojk/flickvän?
-
Har du kysst nån?
- Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Ja
Kärlek eller pengar?
- Kärlek

FAMILJ:
Vad heter din mamma & pappa?
– Katarina & Peter
Har du syskon? – Lillasyster Isabell
Har du en stor släkt? - Lagom
Har du kvar alla mor&farföräldrar?
- Nej
Vem är du mest lik i din familj? – Mest mamma

VÄNNER:
Har du nån bästa vän?
– Två!
Har du många vänner?
– Inte så många nära
Vem har du känt längst? - Erika
Hatar nån dig? – Finns väl kanske någon, men inte som jag vet
Har nån av dina kompisar snackat skit om dig?
– Ingen aning. Kan ju hoppas att de inte har det!
Är du rädd för att bli utan kompisar?
– Nej

SKOLAN:
Har du bra betyg? – På grundskolan och gymnasiet hade jag väl ganska bra. Nu ser det också ganska bra ut

Skolkar du? - Nej
Vilken klass går du i?
– Naturbasår HT09 eller nåt
Vad heter din skola?
- Örebro Universitet
Vad heter din favoritlärare? – Svårt att säga när man bara har föreläsningar
Försover du dig ofta?
- Nej
Gillar du skolmaten?
– Ja, om jag inte har matlåda så blir det pastabuffé och det är gott!
Har du många kompisar i din skola?
Pratar med de flesta i klassen så ja?

FRITID & INTRESSEN:
Går du i nån sport?
– Nej, gymmar bara ”för mig själv”
Vad tycker du om att göra?
– Fota, lyssna på musik, umgås med familjen, titta på tv, träna (när jag har tid)
Vilka sporter har du gått på?
– Har provat friidrott, ridit lite, step up och vattengympa och liknande 
Lever du för nån sport?
-  Nej
Är du vältränad?
- Nej

RESOR:
Hur många länder har du vart i? - 3

Vilka länder har du vart i? – Förutom Sverige, Norge och Danmark

 



Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0