Full fart

Om ca 50 min ska jag åka till köping för att jobba några timmar. Sen ska jag hem och fixa om mig på nytt innan släkten kommer hit.

Kollade på Idol igår, men vad arg jag vart på juryn som valde Camilla som sista wildcard och att hon sen gör låten precis likadant som sist, som juryn inte alls tyckte om! Jag hade hellre velat se Rasmus eller Carl.
Men det finns många andra bra, men Calle måste skärpa till sig lite och verkligen röra på sig mer. Jag skulle vilja se han i en mer fartfylld rocklåt a la Meat Loaf!! Annars ligger han illa till..
Annars är Erik, Tove och Reza mina favoriter.

Nu ska jag fixa håret.

Bye!

Kommentarer
Malin Stenström

Hon gjorde låten likadant bara för att de hade bestämt låtarna redan innan hon fick kritiken av juryn och sen fick hon inte ändra. Men jag håller med, jag gillar inte heller henne. Finlandsfärja som sagt! ;)

2009-10-03 @ 10:16:31
URL: http://relativt.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0