Kväll blir natt och tankarna för stora

Min självdiciplin har verkligen blivit sämre. Både torsdag, fredag och idag skulle jag ha pluggat massor hade jag tänkt. Men det har blivit 11 ynka sidor i biologiboken. Inte okej!
Sen sätter jag mig här på kvällarna istället för att gå och sova när jag är trött, hur svårt kan det va? Det är inte så att det finns massor att göra heller, utan jag bara sitter.

Kan vara för att jag känner mig stressad i skolan att jag inte orkar tänka på det överhuvudtaget. För även om jag inte inte känner mig stressad rent "bokstavligt" så märker jag det på min kropp, rättare sagt min mage, som har krånglat mer eller mindre rätt så länge.
Vad trött jag blir på mig själv!
Sen är jag påväg att bli förkyld tror jag, så jag vågar inte åka till gymmet och där är enda stället man verkligen kan släppa alla tankar, så träning är bra avkoppling för mig.

Bortsett från detta då..
Idag åkte pappa ner till Turkiet med sitt jobb, lite fuskigt. (Men bra med taxfree- shopping :) 
Det betyder att jag och mamma har huset för oss själva, så ikväll tittade vi på Änglagård 2 och efter det Robins. Fan vad klockrent det var när de härmade Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami och hennes kommentarer alltså, haha! 

Förresten, i början av veckan fick jag brev från Akademiska Sjukhuset och nu är jag godkänd som blodgivare! Hade för låga värden förra gången jag "testade" mig. Så nu ska jag göra ännu en välgörande insats. (Förutom det är jag också anmäld till donationsregistret. Vuxenpoäng?)

Nej, men sängen var det va?

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0