Those were the days


Nu när jag äntligen har sparat ut min lugg (så att jag kan ha den bakom örat) så vill jag klippa mig såhär igen. Trvis så himla bra i den frisyren, nu kan jag inte göra nånting med mitt hår, det är så tråkigt. Men jag orkar liksom inte tänka så mycket det nu när det är så mycket plugg. Sen vet jag inte riktigt till vilken frisör jag ska gå till. Om jag bara visste vilken salong min förra frisör jobbar på i Örebro så hade jag gått dit direkt, hon var verkligen skitbra och kom med idéer och visste precis hur jag ville ha det! Men som vanligt när jag är nöjd med något så får inte det vara långvarigt, typiskt mig. Vad det än gäller. Verkligen alltid!

Miss the good old days


Kommentarer
Malin

jag rekomenderar klippz, dom är skit duktiga :)

2009-10-02 @ 08:51:40
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0