Blood is thicker than water

Nyss kom Issa tillbaka från affären med lite choklad till mig, så snart ska jag sätta mig framför Idol och unna mig lite :)
På tal om Idol, så är min favorit Calle, en av de som gick vidare igår. Han sjunger grymt bra, hans audition var helt underbar och det bästa av allt - han är skåning! Sånt är jag svag för :)
En annan som är riktigt bra är Erik (han var med för två år sen), vilken jävla röst han har!
Märks det att det är mest rock-killarna jag gillar?

Ikväll är det ju tjejernas tur att sjunga, vet dock ej vilka av dom. Där vet jag inte om jag har någon favorit, det är många bra med i år. Men någon jag inte gillar är Karolina, hon ser så tråkig ut.

Dags att kila!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0