Disturbia

Mitt mattelärare har verkligen rätt. Det enda sociala livet man får är i skolan. (Tur att jag börjar få kontakt med de i min klass och att de verkar ganska roliga!) Idag har jag ändå inte haft jättemycket att göra, men har inte haft en lugn stund. Fast förutom plugg ska jag hinna gå ut med hundarna och laga mat, eftersom mamma jobbar till sent och ibland pappa också. Förutom det ska jag försöka fixa, iallafall, teorin till körkortet. Jag har verkligen dragit ut på tiden och gör jag inte den nu, kommer den nog aldrig bli klar. Vad trött jag blir på mig själv.

 Dagens plus var att Idol började :)

Varför ska nåt man har längtat efter,
men aldrig inträffat,
hända just nu?
Verkligen sämsta tidpunkten.
Lite typiskt, även om jag är glad att det ändå händer..

Kommentarer
Malin

kämpa kämpa :)

2009-09-09 @ 09:20:28
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Sabina

Yes jag trivs bra i det :) hehe!! Ja det måste vi, bara det att jag pluggar hela tiden typ :(

2009-09-09 @ 21:12:38
URL: http://erlandssonsabina.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0