Surrounded

God Kväll!
Idag var det lite tungt att sitta och lyssna på två föreläsningar. Hade väldigt svårt att hålla ögonen öppna på första föreläsningnen. Anledningen var knappt någon frukost och alldelles för lite sömn i helgen. Jag som skulle vara "duktig" och sova ikapp lite, men det ändrades ganska snabbt, inte för att jag har nåt emot det jag gjorde istället :) Men hade ju kunnat sova iallafall ett par timmar mer..

Men på rasten köpte jag två frukter, så då blev jag lite piggare. Sen har pluggandet fortsatt hela dagen, matten går helt okej, tycker det är ganska lätt nu när jag repeterar och vi har en väldigt, väldigt bra mattelärare :)
Biologin är intressant, men ganska seg. Massa termer man inte känner igen och 130 sidor text i boken och vi har tenta nästa fredag. Jag börjar få lite lätt ångest.

Imorgon fortsätter pluggandet som vanligt. Ska inkludera ännu ett ämne i min plugglista, nämligen körkortsteoriteori. Ska se till att fixa den nu, när jag ändå har relativt "lugnt" i skolan, med tanke på det jag nämnde om matten tidigare.
Wish me luck!


Jag har blivit helt kär i The Fray på senare dar
Lost and insecure, you found me

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0