2010

Jaha, då var det nytt år då. Nytt år, nya möjligheter som alla säger. Det återstår att se!

Mitt nyår firades med roligt folk, de flesta var nya ansikten, men gjorde mig absolut ingenting, alltid lika glad att träffa nytt folk :)
Hursomhelst, jag stog för förrätten, medans grabbarna (mer eller mindre) fixade fläskfilé med vitlökssmör och klyftpotatis.
Efter mat, lite raketskjutning och en salig blandning av musik från hela förra decenniet begav vi oss upp mot stan till tolvslaget. Tror jag nästan var äldst där, majoriteten var nog 92- 93:or. Vi var väl där någon timme, sen gick vi tillbaka. Var hemma runt 3 och sov inge bra alls på hela natten. Så nyårsdagen spenderades framför tv:n, skönt att bara göra ingenting.

och tror jag håller mig till min systers åsikt om hur man ska uttala det nya året - nolltio!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0