Time

Satt och funderade lite över tiden. Ibland vill man att den ska vara precis som den är, ibland vill man att den ska gå snabbare och ibland långsammare.
Just nu vill jag att tiden ska gå snabbt tills på fredag, för då får jag hämta nyckeln till min nya lägenhet :) Ni anar inte hur gärna jag vill flytta. Komma bort från korridorköket!

Men efter det får tiden gärna gå lite långsammare, för det är bara tre veckor kvar till tenta-p. Kemin är jag inte så orolig över, för jag tror jag kommer hinna plugga tillräckligt. Men matten, shit! Jag vill verkligen klara tentan, men det går inget bra att plugga, för jag fastnar på nästan varenda uppgift. Har hoppat över för många lektioner, egentligen på grund av ren lathet!
Går inte att sitta med någon annan heller, för antingen ligger de ännu längre bak än mig eller för långt fram att de själva inte får något gjort om de ska hjälpa mig hela tiden..

Nu ska jag städa och packa ner lite från badrumsskåpet!

Kommentarer
Sofia

Och dessutom kommer ju jag förbi i helgen:D

2011-02-20 @ 13:11:26

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0