Just spit it out!

Den här bloggen har mestadels funnits till för att jag ska kunna skriva av mig och på senare tid har det blivit väldigt mycket negativt. Men jag tänker inte be om ursäkt, det är jag som bestämmer och det är bättre jag skriver det här än att jag ska klaga till de i min omgivning. Har tyvärr blivit mycket sådant också, mest på min kära Dan, så jag ber om ursäkt för att du får ta all skit! <3

Tenta-p är i full gång och jag har drygt två dagar kvar till min tenta, men känner redan en stor ångest - en stor tung jävla sten i bröstet! Kändes bra från en början, men inser nu att detta inte kommer gå vägen. Som vanligt under tenta-p sitter jag typ hela dagarna utan att ta så många raster, vilket medför att jag har så ont i ryggen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, GÖR SÅ INIHELVETE ONT!
och ja, jag borde ringa en kiropraktor. Borde även ringa vårdcentralen om diverse bestående besvär jag har..
Förutom att jag får ont i ryggen så blir jag så rastlös, det bara kryper i benen!
Får lite smått panik att vara instängd på 26 kvm ibland. Skulle vilja gå en sväng, men det är mörkt och det är Ryd..

Även fast jag inte har setat och pluggat själv, så känner jag ett stort behov av socialt umgänge (no offence Almedina :)
saknar min familj väldigt mycket!
saknar också att ha en väldigt nära vän i närheten, någon som har alltid har funnits där och ställer upp no matter what!

-


Kommentarer
Densomintefårnämnasvidnamn (Almedina=

Hörre du gumman, no offence taken!Jag kan varken sprida mkt glädje eller energi eftersom ja själv haft de mörkt de senaste o de vet du ju, de e ju därför ja tar en semester o laddar mina batterier! Du kommer må så mkt bättre nu när lillsyrran kommer ner ska du se. Puss på dig!

2011-10-19 @ 14:38:03

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0