Stress - the worst disease

Nöjd med helgens besök i Göteborg. Winnerbäcks spelning var väldigt mysig, skönt med lite sådana ibland :)
Ikväll har vi i TingeLing planerat höstens första evenemang så jag hoppas det blir riktigt bra!
Vet inte om jag är helt frisk än, är trött och lite smått hängig hela tiden. Kanske mest är seg efter helgen, vad vet jag. Helst skulle jag vilja stanna tiden i ungefär en vecka eftersom jag har en del att ta igen. Har en presentation på torsdag och jag har knappt börjat, för att jag tycker informationen är så knapphändig, men det är ju inte mitt fel så det kan de inte klaga på. Får göra ett ryck imorgon.

Har även dugga på fredag som jag verkligen skulle vilja klara, så att man vet att man har hängt med i kursen so far. Gick in med inställningen att jag skulle klara denna kursens tenta på första försöket då jag fixade första kursen med nästan en 4a på andra försöket. Men jag har blivit så lat jag typ lovade mig själv att inte bli (och sjuk...) så det kommer nog bli en omtenta igen tror jag. Fast fördelen med det att då hinner informationen sjunka in och man förstår allt mycket bättre. Bara att omtentan ligger efter jul = inget jullov :(

Trodde jag skulle ha jätteycket tid att lägga på den här kursen men den har bara försvunnit.. tycker ändå inte att jag gör så mkt på min "fritid".

uh, jobbigt är det!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0