Raindrops keeps falling on my head

Denna vecka har bara flugit förbi, fast jag vet egentligen inte vart jag har gjort av dagarna. Känns bara som att jag har gått som i en bubbla, lite innesluten i mig själv. Har varit stressad över tentan som var imorse och bara mått allmänt dåligt. Nu känns det lite bättre och jag struntade faktiskt att skriva tentan då jag kände att jag inte kan så mycket och även tycker den är ganska ointressant. Jag hamnade väl i en svacka efter förra veckan..

På tal om förra veckan, jag fick en 4a på omtentan jag skrev :) Hade hoppats på en 5a, men får se på måndag vad poängen ligger på. Vill ju ha så mycket som möjligt, men lite surt om man bara är en poäng ifrån ett högre betyg.

Det här är nog min sista helg då jag är helt ledig innan sommaren börjar och terminen slutar. Det är två event kvar med TingeLing, UK, Beat '12, sittning på [hg], jobba på [hg], you name it!
Så denna helg ska jag ägna mig åt ekonomin, något måste jag hitta på när min andra hälft grejjar med racebilen ;P

Sen tycker jag det kan sluta spöregna ute, så man kan ut och röra på sig. Blir tokig att vara instängd på mina 26 kvm och mitt huvud behöver frisk luft! 


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0