Sunny Saturday

Jag har nyss varit ute i spåret och avverkat ca 4 km. Solen värmde riktigt skönt även om det bara är 9 grader ute. Till "lunch" ska jag prova att göra broccolisoppa, men det kan väl inte bli annat än gott? Jag älskar broccoli, skulle nästan kunna ha det till allt.

Senare tänkte jag åka iväg med några par för små jeans till Myrorna, för hur mkt jag än tränar kommer jag inte komma i dem, my butt is where it is ;) På vägen ska jag krypa ner i diket och fota vitsippor också, äntligen vår!

Kommentarer
Malin

vilket sammanträffande! jag ska laga broccolisoppa till kvällsmat:) jag har ett recept uppe på min blogg någonstans på broccolisoppa med ostcocotte! jättegott;-)

2012-04-14 @ 16:14:25
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Malin

sv: ja jag tycker den soppan är riktigt god :) anna skipper brukar ha goda recept, så kanske ska prova hennes jag då nästa gång!

2012-04-15 @ 19:51:59
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0