Näst sista terminen på Universitetet

Jaha, då är sommaren över "på riktigt", imorgon börjar skolan! Ska läsa en kurs som jag tror kommer bli riktigt intressant och ganska skönt att vi bara ska läsa en kurs nu, även fast den är på 12 hp. Men då hinner jag förhoppningsvis ta igen en annan kurs som jag inte har lyckats bli av med än, trots tre försök :(
 
Helgen har bjudit på lite rix fm-festival, middag med tjejerna, shopping och lite fest.
På stan hittade jag två par jeans, men det tog sin lilla tid och de sitter inte så perfekt som jag skulle önska, men tror inte det finns jeans som passar min kropp perfekt. Sitter de tajt i benen är de för låga i midjan och sitter de bra i midjan är de två meter långa och pösiga i låren.. Gissar att jag inte är ensam om dessa problem?
Men iallafall, det ena paret är vinröda och skitsnygga! Förutom det blev det massa strumpbyxor, som jag för det mesta lever i :)
 
Nu börjar det även dra ihop sig inför mycket annat, blir en del att packa om man säger så, dubbelt upp till och med!
 
Så kommer mitt liv se ut de närmsta 5 veckorna ungefär!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0