Changes

Vad jobbigt det är när man har varit ledig och återgått till vanlig dygnsrytm nu när man ska börja jobba natt. Slutade 04:00 kanske somnade runt 05:30. Trodde jag skulle sova iallafall 6-7 timmar, men vaknade kl 10 och kunde inte somna om.. förhoppningsvis kommer sömnen ikapp och jag kan snart sova längre på dagarna så att jag orkar med jobbet.
Sen tycker jag det är svårt att veta vad man ska ha med sig för mat, man blir ju hungrig men att smälla i sig en stor måltid kl tio på kvällen vet jag inte om jag klarar av. Mådde så illa igår när jag hade ätit och min mage gillar inte alls att jag äter på konstiga tider..
 
Det är iallafall bättre väder idag, hoppas på superbra väder i helgen :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0