På gott och ont

Nu har jag äntligen fått sommarlov. Välbehövligt men jag kanske inte riktigt är förtjänt av det med tanke på hur det har gått med plugget senaste tiden. Brukar skylla på svackor men det har varit extremt denna gång.
Började jobba natt ca 3 ggr i veckan i början av maj och det vände mitt dygn totalt och jag var extra trött och seg. But it's money :)

Imorgon ska jag åka hem till Arboga och umgås med min fina familj och mina små vovvar. Ska vara hemma två veckor, sen åker vi till Danmark, my favourite place to be! Jag är väl en av de få som tycker det danska språket är ganska fint och under min uppväxt var vi där ungefär varannan sommar, så har många fina minnen därifrån.

Resten av sommaren tillbringar jag på AlControl, förutom på helgerna, då jag ska hinna med att träffa min käraste, åka på klassfest, fira pappa, åka till Kolmården och försöka vara lite ledig :)

Med tanke på att pappa kommer vid lunchtid imorgon är det bäst jag sätter fart och packar och städar så det är lite fint när jag kommer tillbaka. Ska försöka somna innan kl 3 så jag inte är en zombie imorgon, skulle vilja köra hem, för är det något jag ser fram emot när jag kommer hem till Arboga så är det att få köra bil!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0