En svår och jobbig grej

Jag har kommit in i en period där jag inte känner mig tillfreds med mitt liv =/ Jag känner mig full av negativ energi, tom, stressad och det är något som tynger mig, men vet inte riktigt vad. Kan vara att jag har tenta snart och det känns som vanligt att jag pluggar fel och inte tillräckligt och jag behöver verkligen klara alla tentor nu. Sen har jag inget sommarjobb, har inte riktigt kommit igång med exjobbsletandet och jag min kropp strejkar på alla sätt den kan.
 
Den senaste tiden har jag haft alla möjliga problem och allt det lilla har tillsammans blivit så frustrerande och p.g.a. allt plugg har jag väl inte riktigt orkat ta tag i allt.
- Min mage krånglar. Jag har inte tid och ork att tänka på vad jag får och inte får äta, vilket är riktigt dumt, då det påverkar hela ens liv i princip.
 
- Jag kan inte anteckna något för hand och inte lyfta eller bära lite tyngre saker för att min högra tumme gör ont och det strålar ibland ut i hela handen. Har haft så snart ett år. Detta försvårar plugget, då allt inte kan skrivas på dator.
 
- Min hy har blivit jättetorr, speciellt i pannan och på kinderna och jag får inte riktigt kontroll på det, vilket gör att jag tycker det är jobbigt att visa sig ute ibland, då jag även är lite rödflammig och gärna vill täcka det med lite smink, men då syns det torra ännu mer.
 
- Mina ögon är jättekänsliga och på senare tid har jag knappt kunna använda linser för att det bara rinner om ögonen, speciellt om jag använder smink, om så bara mascara. Har nu köpt en som jag vet ska vara bra för känsliga ögon och är parfymfri. Men märkte inte så jättestor skillnad från den mascaran jag använde innan.
 
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0