Dag 22

Träningen gick skit idag, kände mig seg och jättetung i kroppen. Brukar tycka det är avkopplande att träna då man kan släppa all stress över allt som borde göras, men idag tog stressen över. Hade också frånvaron av bra resultat från dag 20 i tankarna, det är lite omotiverande att träna om man inte märker resultat, FAST att jag vet att sånt tar tid.Var helt slut när jag kom hem från träningen så jag somnade för någon timme. Så trött brukar jag inte vara efter träningen. På hemköp var jag nära att plocka på mig allt möjligt onyttigt, men det skulle det fan inte vara värt! Fick tänka att jag skulle äta riktigt god mat när jag kom hem. Nya tag imorgon, bara 6 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0