Dag 5 - Bakslag

Jag förstod nästan att det skulle komma. Ett hinder i min viktiga månad.
 
Träningen har gått jättebra och jag VILL åka iväg och kämpa på gymmet.
Men jag har inte riktigt kommit igång med maten, det jag har provat hittills har inte smakat så gott och kvargen börjar stå mig upp i halsen.
Igår fick jag helt plötsligt jätteont i magen och hade ont nästan hela kvällen. Imorse var det lite bättre men känner att magen spökar och jag mår lite illa :(
Undra om det kan bero på att endast 2 av 5-6 måltider är "fast föda". Äter fil till frukost, kvarg till mellanmål på förmiddagen och eftermiddagen (och kanske på kvällen också).
 
Men jag hoppas det går över snart, jag har inställningen att äter man något tillräckligt mycket kommer man vänja sig tillslut och tycka om det.

Kommentarer
Malin

Tråkigt när det är så men det är bara att komma igen! Jag kan försöka dela med mig av lite recept som är nyttigare :) åt jättegoda pastarullar igår som inte va speciellt mycket kalorier i. Eller äter du typ efter gi eller lchf?:) jag räknar kalorier så jag försöker äta kalorisnålt!

2013-02-05 @ 14:01:15
URL: http://malinwahlbom.blogg.se
Malin S.

Hej Elin! Fick bara en liten tanke när jag läst ditt inlägg. Jag upplever att kvarg är väldigt "surt" och när jag har ätit det mycket har jag blivit väldigt sur i magen och därav lite illamående. Testa att ta något mot magsyra, eller försök att byta ut kvargen mot något annat precis som du säger. Keso borde väl också funka ganska bra?

Svar: Ja det kan nog stämma. Det känns ju lite som att äta sötare crème fraiche, fast kan säkert vara rätt "surt" ändå.Keso tycker jag inte är så gott
Elin Albihn

2013-02-08 @ 00:00:45

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0